General Electric vinner priser for bruk av sosiale medier. Kom ikke og si at 122-åringen ikke vet å fornye seg.
"General Electric may not be a sexy startup, but it knows a thing or two about innovation. And it’s proving its chops in the social-media world. GE was represented in several categories at last night’s Shorty Awards, which honors the best brands, agencies and professionals on social media. The company took home Best Brand on Vine, were nominated in the Best Fortune 500 Brand on Social Media, Twitter and Instagram categories. Hva er det som gjør at GE lykkes der hvor andre sliter? "By humanizing its brand, educating its followers and taking photographs of jet engines and other visually stunning technology." Nedenfor bruker de Vine for å spre kampanjen #6SecondScience Fair, som oppmuntrer til å dele hjemme-eksperimenter. Les hele artikkelen og se flere eksempler her. Comments are closed.
|
BloggBerit Lid Scharff er partner i Inlustro Consulting. Berit er opptatt av nyskapning og bærekraft i næringslivet og skriver spesielt om hvordan innovative gründerbedrifter kan klare overgangen fra genial idé til vellykket kommersialisering. Kategori
All
Arkiv
September 2024
|